gronstacity -

2/12-07 Dagens namn ~*~BEATA & BEATRICE~*~ GraTTis!!

PUBLICERAT ♥2007-12-02 @ 08:27:46
image70
Första advent idag då. 22 dagar kvar till jul! =0)
Men OJ vad snö det kom igår!! Ovant med så mycke snö, när det dom senaste åren
knappt varit någon snö alls. KUL me MYCKE snö!!

Idag är det julskyltning & då ska 1:ans klass ha ett stånd & sälja olika saker så det
blir lite klirr i klasskassan. Jag har gjort Hemlagad senap som jag ska fixa klart nu, fylla i
burkar & klistra på lappar.
Måste kolla på julkalendern också, & se om det är nåt att se.
BÄSTA kalendern hittills tycker i alla fall jag,
är Håkan Bråkan!! =0)
♥Tjingeling♥ så länge!
image70

image75

En vestenkalpig unsdernöking gjord vid ett untivseriet i Enlgand har
visat att utfiall de två fösrta och de två sista botskevärna i alla
orden i en text är ritkigt plessarade, spelar det liten roll i viklen
orgnindslöfjd de övirga boskvätrena i orden kommer. Tetxen är fullt
läbsar t.o.m. om de andra bokestävrna kommer hullorebmuller! Detta eftorsem vi inte läser varje enkisld botksav, utan ser bidlen av ordet som helhet.

Inresstant!!! =0)

image75


image79
På em var vi på julskyltningen i Fränsta, lite trist väder bara, regn & slask, men bättre
det än 20 minus grader i alla fall!!
Nu på kvällskvisten har jag surfat runt lite på nätet i hopp om att jag ska hitta
några klappar. Men inte d, men jag ska snart snoka vidare.
TV-Kalendern missade jag ju så jag får titta på den i morgon kväll, OM jag kommer
i håg det DÅ? ;0)

Har ju stajlat med bloggen igen, men jag är inte HELT nöjd.....Men jag provar vidare & till slut
om jag har tur så KANSKE det blir bra!!...Annars får det väl vara som det är.

"Framtiden oroar oss, det förflutna håller oss fast. Därför går vi miste om nutiden."

♥Tjingeling♥
image18 ALLA!!

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0