gronstacity -

3/12-07 Dagens namn ~*~LYDIA~*~ GraTTis!!

PUBLICERAT ♥2007-12-03 @ 09:01:12
image82

Go'morgon!!
Jag hittade i alla fall några julklappar igår men bara åt Nicoline. Så nu är
det bara resten kvar.... HUA!! va jobbigt detta med julklappar, speciellt när man inte har
någon fantasi =0/
Men det är ju inte julafton ÄN!!
I dag MÅSTE jag tvätta, för det är verkligen översvämmning i tvättkorgarna!! =0(

NU: Blir det en kopp te & en julskinkemacka med hemlagad senap på, MUMS!!
SEN: Fortsätta snoka runt på nätet efter julklappar!
♥Tjing♥ så länge! =0)

image84
Go'kvälls!!
JIHA!! Jag hittade en julklapp till Johanneh idag, i Fränsta =0)

Har varit såå himla trött i dag & jag har fortfarande ont innanför bröstkorgen =0(
Är ju HELT SLUT av att ha varit dålig såå länge, är inne på 6:e veckan nu. Men det börjar ju
så smått att vända i alla fall. Kanske finns det hopp om att jag har hunnit blivit HELT frisk
innan det blir julafton. Orkade inte ens fara iväg på valp-kursen ikväll  ='0(  JÄVLA SKIT!!
Vill bli frisk NU!! Tänk om man kunde trolla!! Faan vad jag skulle trolla då!!  ;0)

Nu ska jag ta & få mina ljuvliga barn i säng, så dom orkar upp på skolan i morgon!
Julkalendern? Ja men den missade jag väl så klart!! Får väl se om jag kommer ihåg att
titta imorgon då... Jaa & så håller det väl på fram till julafton & sen har jag INGEN aning
om den var bra eller inte =0/
Hmm, jag måste nog börja äta MERA fisk, för det är väl det man får
bättre minne av va?? ;0)

"Först långt efteråt, när det är försent, vet man vilka år som var de lyckliga."

♥Tjingeling♥
image98
                                   &
                                                            image99

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0