gronstacity -

5/12-07 Dagens Namn ~*~SVEN~*~GraTTis!

PUBLICERAT ♥2007-12-05 @ 07:42:05
image108
I dag ska ju mamma & jag göra stan då =0)
Blev SENT igår ändå.... Klockan hann väl bli 02 INNAN jag kom i säng =0/
När man sitter vid datorn så går ju tiden såå himla FORT liksom, man tittar på
klockan & tänker, men så mycke är den inte, jag sitter en liten stund
till & VIPS så har det gått typ 3 TIMMAR!!
NU: Läsa lite nyheter på nätet & kolla vädret.
SEN: Duscha ---> slänga i mig nåt ätbart ---> hämta mamma ---> Göra stan, HELA dan ;0)

♥Tjingeling♥ så länge!! image110 OCH
image109

Go' kvälls!!
Blev ingen stan idag, för imorse var det ju ett sånt jävla snö-blås-väder =0(
Inte SÅÅ kul att ge sig ut på vägarna när man inte vet....Kommer det att toksnöa HELA dan?
(Man VET ju vilken kaos det brukar BLI i stan, när det snöar)
ANNAT är det ju HÄR på "wichan", VI KAN ju köra
fastän det toksnöar  ;0) Nää då är det BÄTTRE att
stanna hemma & göra stan en annan dag =0)
Nu är det sent IGEEEN!! Över 01.00 är klockan.
Bäst att krypa i sängs nu!
♥Tjingeling♥                                                                                                                                                 

"Demokrati är det samhällssystem där du säger vad du tycker & gör som du blir tillsagd

image115 & image117

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0