gronstacity -

6/12-07 Dagens Namn ~*~NICOLAUS & NIKLAS~*~GraTTis!!

PUBLICERAT ♥2007-12-06 @ 11:23:33
image118
Idag ska jag fortsätta med tvättandet.... SKA putsa fönstrena också!! Ska passa på att
ta utsidan också, nu när det är plusgrader.
Men FÖRST långpromis med doggen =0)
Så nu har jag inte tid att sitta här om jag ska få nånting gjort...
♥Tjing♥ så länge, återkommer ikväll =0)
image119

SÖTARE ÄN SÖT----> image120
Tycker dom här nallarna är såå himla söta!! ÄLSKAR dom!!

image121
Go' kvälls eller go' natt kanske passar bättre!?
Klockan är ju över 01.00.
Det är inte ofta det blir som man tänkt sig....
Inga fönster blev det putsade idag inte! Verkar ju som om plusgraderna håller i sig
så jag får eller SKA (om det är plus) putsa fönstrena på utsidan i morgon!!
Brukar använda moppen att putsa med sen sätter jag skrapan på krattskaftet, funkar hur BRA
som helst ju =0)
Insidan kan man ju liksom göra när som helst....
Har i alla fall tvättat några maskiner i dag.  Så nu är det bara
resten kvar då....EVIGHETSGÖRA detta med tvätt!!
Nu i kväll har jag slagit in lite julklappar också.
Sen har det väl inte hänt nåt speciellt, förutom att  ALL snö snart är borta ='0(
Nu är det väl dags att sova eller det var det väl för länge sen....

" Frihet är rätten att göra allt som lagarna tillåter " ;0)

image122Tjingeling image122
Puss & kram
Go'natt & sov så gott ALLA!!    
image123






koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0