gronstacity -

7/12-07 Dagens Namn ~*~ANGELA & ANGELICA~*~ GraTTis!!

PUBLICERAT ♥2007-12-07 @ 07:52:56
image124
Jahaja då var det fredag igen då...Oj, oj, oj vad veckorna går fort ibland! Tyckte nyss att det var måndag ju! Kom att tänka på en sak som jag hörde på radion för ca 2 veckor sen, det här med telefonkatalogerna man får hem i brevlådan.
Gör som jag, du också, AVBESTÄLL TELEFONKATALOGERNA!!
Om du tänker på miljön förstås....& det gör du väl!!? Ja jag tänkte väl det!
I år delades det ut ca 5,5 miljoner telefonkataloger. Ganska onödigt eller hur?
För idag kollar ju dom flesta upp telefonnummer via hitta eller eniro.
Telefonkatalogen belastar ju miljön också när det gäller transporter & papper.
Jag tycker att du som inte använder katalogerna, avbeställ dom!! NU! Tänk inte: ska göra det sen ;0) Utan gör det GENAST!, Din lilla miljövän där!
Det tar väl typ ca 15 sekunder att fylla i formuläret & dessutom så gör du ju en BRA insats för miljön!! Inte illa det inte!
Klicka----> http://www.enirosverige.se/se/Sverige/Kontakt/Katalogavbestallning/

Från det ena till det andra......
Trodde väl aldrig att JAG skulle börja Blogga, Men man måste ju prova & se vad det är alla pratar såå gott om!
Jaa & nu har jag ju provat lite, hur det är? Joo jag måste nog erkänna att det är ganska kul faktiskt =0)
Är ni brydd vad det är som LÅTER?? Jo det är min mage som kurrar så NU blir det 1 kopp te & 1, 2, 3, 400 mackor ;0) TYP!!
image122Tjingeling image122 så länge. Återkommer senare!!
image125 på er!

image128 Go' kvälls!!
Är såå himla trött ikväll så jag orkar inte skriva nåt.
Tittar bara in för att säga
image130OCH image131ALLA!!
image133

koMMenTarer
Postat av: Lizzen

NU ser bloggen roligare ut även fast jag inte laddat ner eld räven eller va fasen d hette.ja klockan är nu alldeles för MYCKET igen....har varit trött som en kalkon idag också,men hamnade här för att kolla in lite klappar men allt bara jävlas så nu skiter jag i det.DATASATAN!KRAM

2007-12-08 @ 01:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0