gronstacity -

2007-11-28 Dagens namn ~*~MALTE~*~ GraTTis!!

PUBLICERAT ♥2007-11-28 @ 08:26:29
image34
I går var jag ju till stan med mammsen.
Först var vi på image35 Gillar verkligen det stället jag!! =0)
MYCKE grejer har dom...
Såå himla trist att jag har så dålig fantasi, eller rättare sagt KAN INTE, när det gäller
det här med inredning. VILL KUNNA!!
Efter IKEA blev det ÖB, Willys, Axfood & sen upp på Mittpunkten & lasta av
det som mamma köpt dit.
Hon inhandlade massa grejer till nu på lördag (1 dec), för då ska hon
ha Julbord på Mittpunkten, MUMS fillibabba!!
Hmm, blev du också sugen?? Ring & beställ bord vettja!! ;0)

~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~

Steffen är på skolan men töserna är lite krassliga så dom är hemma.
Nu ska Nicoline & jag göra ett memory med engelska ord som hon ska träna på.


image37
På söndag är det ju första advent så nu blir det städning på schemat!
Har jag tur kanske jag får lite hjälp av mina gulliga små töser!!
Är ju roligare när man hjälps åt =0)
Julen är så MYSIG tycker jag med alla ljusstakar, stjärnor som lyser, tomtar,
glitter & allt som hör till.
♥Tjingeling♥ så länge =0)

image39
*Go'kvälls!
Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var ju roligt hurra!!
Det har kommit lite snö här ikväll.
Jag vill att det ska vara MYCKE snö! För det blir så juligt då liksom!

image38

Jaa, & då var det detta med julklappar då.
Det blir svårare & svårare ju äldre barnen blir & fantasin blir ju
sämre också ju större dom blir =0/
Hmm, & dyrare blir det också....
Jag säger VARJE nyår: att NU ska jag köpa julklappar HELA året
så det inte blir så mycket till jul.
Men har jag handlat några julklappar än då? NÄÄ, det blir väl
som VANLIGT ute i sista
sekunden, & det brukar bli dan FÖRE julafton typ =0/
NÄR ska man lära sig?
ALDRIG??? =0/
image40

Blev inte så mycket städning idag, men det kommer
ju en dag imorgon också!!
Ingen mobil kom det idag, kanske imorgon?
Tänk vad segt det är när man vänter på något....

NU: lägga mig på sängen & läsa.
Läser just nu en bok av Katarina Wennstam som heter SMUTS.
BRA bok faktiskt!!
image41 Vill du läsa vad den handlar om?
Klicka på boken!

"Man ska behandla andra så som man själv vill bli behandlad "

♥Tjingeling♥

image42
OCH
image43ALLA!!














koMMenTarer
Postat av: Lizzen

hej min vän.Så du har varit och gjort stan osäker du?hihi Ja det här med klappar ja.....jag får ont i magen av det.Har fan aldrig nå pengar över och när man väl har liiite så vill man ju egentligen köpa nått till sig själv eller så...(snålgris jag är då)Jaaaa suck.men jag håller med advent och julen är jättemysig tid asså och det är så härligt att få vara hemma ALLESAMMANS på en gång och bara ta det lugnt.Vi måste ses.KRAM älskar dig!

2007-11-28 @ 22:57:09
Postat av: ~*~NiLLah~*~

LiZZen:
Snålgris???? Ja men HUR OFTA köper man nåt till sig själv då?? Ja typ nästan aldrig, JAG tänker bara på vad ALLA andra vill ha!! Du är likadan!!
JAA!! vi MÅSTE ses för NU var det verkligen längesen!
Jag börjar bli LITE bättre iaf!
KRAMAR i massor, ÄLSKAR dig!!

2007-11-28 @ 23:23:28
URL: http://gronstacity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0