gronstacity -

Då var sommarlovet....

PUBLICERAT ♥2008-08-22 @ 07:26:04
slut för barnen då.

Första skoldan idag då efter ett låångt & skööönt sommarlov!!
Så nu är det bara att se fram emot novemberlovet då ;0)
Men det brukar gå ganska så fort tycker jag. Dom hinner bara börja så är det lov!!

Idag ska jag jobba hos mammis ett par timmar, jag börjar kl 10.
Men jag tänkte fara ner på byn vid halv 9 & gå prommis med lillgubben först, innan jag börjar.

Känner mig ganska så mosig idag, hade lite svårt att somna igårkväll, bara för att man vet att man måste upp...
När klockan ringde så hade jag inte direkt någon lust att kliva upp.
Knepigt det där...annars vaknar jag alltid tidigt, typ vid 5 tiden,
men nu när jag måste upp så vaknar jag inte av mig själv inte =0/

Nu ska jag surfa runt lite innan jag ska hoppa in i duschen & göra mig klar.
OCH



Klicka på bilden & bli medlem du också!!




koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0