gronstacity -

Idag är det en speciell dag!!

PUBLICERAT ♥2008-08-14 @ 08:26:16

Idag fyller min minsta tös Johanneh 8 år, 8 ÅR???
OJ, OJ, OJ vad tiden går....Tyckte nyss att jag fick henne! Nu ska hon börja 2:an!
Nästa fredag börjar skolan så då var det här sommarlovet slut. Gick fortare än fort det!

Idag blir det till att fortsätta städa & tvätta. Jag flög runt som en stolle här igår...& det verkar som om jag har energin kvar???? Hmm, blir lite brydd, har inte haft nån energi på månader. Så jag är glad så länge den håller i sig!!

På fredag ska vi äta surströmming! Mumsfillibabba!! Jag längtar. Så nu är det bara att hålla tummarna att det blir bra väder på fredagkväll. För inne tänker jag ALDRIG mer äta surströmming....gjorde det en gång men FY vad det luktade illa här inne i flera dagar. Det är ju tur att det smakar bättre än det luktar!!

En historia:
Mannen som bar in ved fick värma händerna mellan fruns varma lår.
När han kom in för tredje gången sa hustrun försynt:
-Åke lille, fryser du aldrig om öronen? =0)







koMMenTarer
Postat av: Linnea

Heej! Hälsa lillhjärtat stort GRATTIS från oss i Fränsta! Kramen//Linnea å Maxen

2008-08-14 @ 21:38:45
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/
Postat av: ~*~Nillah~*~

Japp det ska jag göra!!

Vilket minne du har då!!

Kramar tillbaka i massor

2008-08-14 @ 21:46:19
Postat av: ~*~Nillah~*~

2008-08-14 @ 21:47:02
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0