gronstacity -

Idag är det lördag

PUBLICERAT ♥2008-08-16 @ 10:52:19
Och det innebär jobb för min del. Jag ska jobba hos mammsen idag.
T & O ska till Sundsvall & kolla fotboll.
Men jag börjar inte förrän kl 13.




Igår hämtade jag Brudarna på Boda Borg vid 18 tiden. Då var dom skapligt så trött.
Dom hade ju varit där från kl 11.
När jag hade lämnat av dom så ringer N & frågar om inte hon & T kan
komma en sväng, så Dahnino & T kan busa lite.
T är Dahninos BÄSTA kompis, dom har såå himla kul tillsammans =0)

 

Efter busningen blev "Lillgubben" HELTRÖTT & sov i typ 5 timmar, rakt av!!





I mitten på nästa vecka får jag min bärbara dator med mobilt bredband.
Då kan jag blogga när Jag vill & har lust!! Det ska bli ljuvligt!

Nu ska jag in på Svenskaspel.se & fixa Lotto med joker & sen
är det bara att hålla tummarna på att man vinner Drömvinsten!!
Sen snoka & se om jag hittar nåt Nattjobb som jag kan söka......
Jag vill verkligen ha ett Nattjobb, skulle passa mig utmärkt med tanke på att
jag är en riktig nattsuddare =0)
Även också för att jag har barnen & "Lillgubben" förstårs!!
  OCH          ALLA!!
       


koMMenTarer
Postat av: Catta

OM du vinner så glöm inte bort att vi är KOMPISAR för böveln!

2008-08-16 @ 13:30:51
URL: http://madammakadam.blogspot.com
Postat av: En av dina bästa barn

Hej jag älskar dig. skit i komentarer.

2008-08-18 @ 08:08:07
URL: http://www.123minsida.se/coolingen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0