gronstacity -

Lördag

PUBLICERAT ♥2008-08-23 @ 11:44:58

Igår var det ju första dan i skolan efter sommarlovet för barnen.
Dom tyckte att det hade varit kul att träffa alla kompisar + att dom hade
fått bulle & saft, Vilket lyx!!
Dom kom ju även hem med en hel hög med papper, vissa ska ju fyllas i också, snacka om skrivkramp.
Och i den där högen av papper låg även ett väldigt otrevligt papper, nämligen LÖSS!!

Jag pratade med Telia igår & frågade när min bärbara dator kom, hon frågade vart
jag brukade hämta ut paket & jag sa på ICA, ja men då ska du få ett nr här så
kan du hämta den. JIHA, vad glad jag blev, blåste upp till ICA lämnade lappen med nummret på, men
det hade inte kommit dit än... den kommer inte förrän på måndag!
Ja men nu vet jag ju att den är på G i alla fall =0)

Nu ska snart  jag & barnen fara & köpa lördagsgodis!!

OCH ALLA!!



koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0