gronstacity -

Onsdag 13 Augusti

PUBLICERAT ♥2008-08-13 @ 10:43:59


Igår var ju jag & Dahnino till min kompis C & hälsade på. Det var skoj att träffa henne!!
Hon berättade en massa tok om massa tok....
Nu ska det INTE dröja lika länge till nästa gång vi ses!!
Man skulle kunna tro att hon & jag bor på varsin ände av Sverige....
Det är BARA 4,79 Mil från Min gård till hennes & ändå har det liksom inte blivit av, men nu är det ändring på det!!

C hade en jätteskojig hund, Tony heter han. Han kunde jättemånga konster & snabbt gick det! Söt var han också.

Idag är det regn =0(
Så det blir väl ett MÅSTE till att städa här....Inte skoj men som sagt var, ett MÅSTE!!

Håller på att Designa om bloggen lite men det går trögt... Det är ju så när man inte är så himla haj.

En historia:
Att gå på krogen är som att öppna en ask choklad.
Alla godbitar är tagna & allt som återstår är spritfyllda äckel i hörnen!!

NU: Ringa & Gratta lillebrorsan som fyller 33 år idag!!




koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0