gronstacity -

~*~ 2008 i bilder ~*~

PUBLICERAT ♥2008-12-22 @ 23:46:31
Denna idé tog jag från Sofies blogg =0) 
I stället för att fylla i en lista om saker som hänt under 2008 så sätter jag in en eller flera bild/bilder  för varje månad som gått det här året!!

(Om du vill, klicka på bilderna så blir dom större)

Januari: Lillgubben lyfte på benet för första gången den 28 januari kl 13.47 för att vara exakt ;0D  storkille!!


Februari: Badkalas för Steffen som fyllde 13 år den 15 februari & Nicoline som fyllde 11 år den 7 februari.


Mars: Mycke snö =0) Gräva tycker Lillgubben är skojsigt =0)


April: Jag & min BÄSTA kompis L-L <3  flög ner till Malmö. Det var verkligen skoj =0) För er som undrar så är det en flygplansvinge på bilden.


Jag följde med Steffen & hans klass ner till Stockholm & det var också jätteroligt!!


Maj: Oljetråget på bilen gick sönder =0(   Tur att Lillebrorsan fick tag på ett begagnat & kunde byta åt mig!!


Lillgubben blev 1 år den 11 maj =0)


Den 20 maj var vi till Sveg & gjorde höft & armbågsröntgen + vaccination & han hade B på höfterna, Jippi vad glad jag är för det!!


Juni: Lillesyrran tog studenten =0)


Juli: Nicoline är på ridläger i 4 dagar.


Augusti: Johanneh fyllde 8 år den 14 augusti!! 8 ÅR!! Tiden går för fort!!


September: "Min" Älskling blir 3 år!! Storkille =0)


Oktober: Har just kommit på vad skoj det är att knäppa på blommor & andra växter =0) Dom här bilderna är väl dom som är bland dom finaste =0)




November: Kattungarna blev 6 månader!!






December: MYCKET snö har vi & jag älskar när det är MYCKET snö!! MYSIGT!!

koMMenTarer
Postat av: Sofie

Va glad jag blir att du antog min lila utmaning!! :) MYCKET fina bilder!!

2008-12-23 @ 00:22:03
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Nillah

Svar till Sofie: Tack så mycket!! Det var inte en lätt utmaning... men rolig =0)

2008-12-23 @ 00:28:57
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Postat av: LottaS

Vilken rolig idé! Fina bilder!

2008-12-23 @ 08:10:20
URL: http://metrobloggen.se/golden
Postat av: Linnea

Alltså herregud vilka bra bilder!!!!! Man ser det ju verkligen på blom-bilderna! Du borde plugga till fotograf, om du tycker det är skoj å fota, för du ÄR JÄTTESKICKLIG på det!:D

Vilken söt septemberbild!;)

Och Johanne...va??! Är hon 8år nu???! Höll inte på att känna igen lillprinsessan!

Max pratar ofta om sina kompisar(hanne, line, deffen) =)

Önskar er en tokhärlig Jul KRAMAR!!

2008-12-23 @ 11:16:18
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/
Postat av: Nillah

Svar till Linnea: Tack så jättemycket!! Jag blir ju generad ju men GLAD förstås att du gillar mina bilder =0)

Jag är ju absolut inte ett proffs utan en amatör, amatör, amatörfotograf =0) Men ibland lyckas man ju ;0D



Ni får också ha en tokhärlig Jul & MASSOR med kramar till er <3

2008-12-23 @ 12:19:46
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Postat av: Linnea

Spelar ingen roll va du säjer! Det ser ut som det är fotat av proffsfotograf! Du knäpper ur olika vinklar, närbilder, passande bakrunder osv.

Om du är amatörfotograf NU, vad ska du inte kunna bli efter du hållt på ett tag!:D

Tyck du är kanonduktig:) Pax att leja dig till bröllop, dop, och annat:D

Kram och hörs! Max hälsa PÖSS=)

2008-12-23 @ 12:26:24
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/
Postat av: Nillah

Svar till Linnea: Men DU är ju bara för SÖT du!! TACK så jätte jätte mycket!!



Hälsa tillbaka till Faster Nillahs snygging =0)

PÖSSAR tillbaka!!

2008-12-23 @ 22:30:59
URL: http://gronstacity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0