gronstacity -

Go'kväll!!

PUBLICERAT ♥2008-12-12 @ 21:29:38
Har inte haft tid att blogga idag heller... & egentligen inte nu heller för jag ska ju ut på kvällspromis med Lillgubben!! Idag har Steffen & Nicoline varit lediga eftersom dom hade Luciauppvisande igårkväll. Men Johanneh har varit på skolan som vanligt =0) Johanneh har varit på skolan VARJE DAG sen dom började efter sommarlovet. Hon har inte varit sjuk en enda dag, skapligt!! Hoppas att hon håller sig lika frisk nästa termin!! Nicoline har BARA 2 sjukdagar & det är ju också bra att hon har fått varit så frisk =0) Steffen har haft lite mer sjukdagar för han åkte ju på den eländiga hostan & när han äntligen blev kvitt den så stukade han ju foten så han blev hemma p.g.a det. Men nu är vi friska & krya =0)

Idag har jag varit & hjälpt mammis på kiosken & det var skapligt med folk så vi fick jobba järnet ett tag =0) Många som har strömavbrott i detta ljuvliga väder!! Jag älskar snö för det är så himla fint & mysigt!! Imorgon ska jag också vara & hjälpa till hos mammis.
NU: Ut med Lillgubben på kvällspromis!!
SEN:
Läsa bloggar =0)
SENARE: Sova som en liten gris!!

Puss & kram på Er!!


MYSIGT
med MYCKET snö =0)

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0