gronstacity -

~*~Härnösand~*~

PUBLICERAT ♥2008-12-10 @ 16:39:53
Jaa, idag har jag varit med Nicoline & hennes klass till Härnösand & lyssnat på en julsaga som handlade om hur dom firade julen på 1800 talet. Skojsigt =0D  Efter besöket på Murberget så for vi till Dollarstore & hade mattelektion ;0D Jag köpte inte så mycket, bara lite sånna där saker "Bra att ha" liksom =0)






Nää nu har jag inte tid att sitta här längre för nu ska jag ta & göra middag!! Det blir en enkel middag idag, köttfärs blandat med snabbmakaroner.
Puss & hej så länge!!

koMMenTarer
Postat av: Bodil

Lättmat men gott... brukar vilja ha riven ost till!

Det sista kortet på min blogg har Klara knäppt visst är hon duktig så säg!! Kramizar

2008-12-10 @ 20:17:19
URL: http://trollmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0