gronstacity -

~*~Juldagen~*~

PUBLICERAT ♥2008-12-25 @ 18:59:09
Halloj!!
Jag har varit snäll för jag fick  julklappar iallafall =0) Nicoline hade gjort en ängel i gips & målat den i silver, jättefin är den & jag älskar änglar!! Av mammis fick jag pengar så jag kan köpa det jag vill ha. Funderar skarpt på att köpa ett 70-300 objektiv till kameran!! Jag fick dvd filmer med Sally, 10 stycken Twix, 2 burkar Fanta & doftvärmeljus av Lillesyrran. Jag gillar ju Sally, hon är ju GRYM!! & Twix är mitt bästa godis & Fanta min bästa dricka, kan ju inte bli bättre!?!
För er som inte vet vem Sally är så kommer här lite info =0D

35 år, mytoman, oskuld
& bor fortfarande hemma.
Sally jobbar som biblotekarie, hon hjälper sin pappa som är
skomakare, att gå in skor åt hans kunder.
Trots åldern så är Sally som ett litet barn fast hon lever i en vuxenvärld.
Hon är socialt handikappad. Men hon har många intressanta
funderingar & självklart är hon alltid övertygad om att hon har rätt!!

"Ännu en dag i paradiset. Man vaknar med blodsockret nere vid fotknölarna och vill
aldrig lämna sängen. Men hur skulle det se ut om jag, Sally Santesson, uteblev från vardagslunken?
Lite gråare, lite futtigare. Hur skulle världen se ut om alla mäniskor lyckades hela tiden?
Utan sådana som mig skulle världen inte gå framåt.
Jag bjuder på det här så den grå massan slipper göra mina hjältemodiga misstag.
Det gäller att fortsätta kampen mot bakåtsträvarna.
Och som vi alla vet... Det går inte att bromsa sig ur en uppförsbacke
".
SALLY SANTESSON

 

NU: Lägga mig på sängen & titta på Sally, äta Twix & dricka Fanta =0)

Ha en bra kväll alla!!
Puss & kram på Er

koMMenTarer
Postat av: Sofie

Ja Sally är verkligen en cool tjej! ;-)En riktig förebild, fniss.. :-)

2008-12-25 @ 22:00:16
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: veronica

japp 21 år är en bra ålder..de kommer vi alltid förbli =) hehe

kramen

2008-12-26 @ 12:32:21
URL: http://veronica74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0