gronstacity -

Torsdag!!

PUBLICERAT ♥2008-12-18 @ 08:52:36
Halloj!!
Idag ska jag, mammis & Lillesyrran fara till stan & handla lite julklappar =0) Då ska jag även handla mat så vi har full frys & kyl så här lagomt till jul =0) Men innan vi drar till stan så ska jag upp till Fränsta & posta almanackan till G!! Så att den hinner komma fram före jul. Ska också gå lååååångpromis med Lillgubben♥

Det är fortfarande plusgrader... Jag ser hur snön smälter bort mer & mer, SÅ trist!! Jag vill ju ha mycket snö jag!!

Nää nu är det till att sätta fart här, så jag hinner med det jag ska, innan det bär av till stan!!

Men bara en historia först =0)

Killen va på krogen & träffade en tjej. Han frågade henne vad hon hade under kjolen. En tvättmaskin svarade hon. Killen följde med henne & "tvättade". Nästa dag sprang han på henne på stan & frågade om han fick använda tvättmaskinen igen. Nej, du hade ju så lite tvätt så du kan lika gärna handtvätta!!

Ha en BRA dag!!
Puss & kram på Er!!


Min ♥Lillgubbe♥

koMMenTarer
Postat av: Sofie

Hahahaa, kul historia :D

2008-12-18 @ 21:05:53
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0