gronstacity -

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

PUBLICERAT ♥2008-02-04 @ 22:08:19
image180

Go'kvälls ALLA!!
Blev ju ingen städning här idag inte....När lillesyrran kom hem så sa jag: "Du skulle ju hjälpa mig att städa" & hon svarade: "Jag har inte tid".... Det betyder samma sak som "Jag orkar inte för jag är så LAT". Till saken hör att hon erbjöd sig själv igår kväll med att hjälpa mig att städa!! Ungdomianska är ett ganska knepigt språk att begripa sig på!! Förmodligen ett språk man ALDRIG lär sig!!
Ja, ja jag får väl städa imorgon då, SJÄLV!!

image180 

Var ju ner till mammsen & käkade men det blev ingen pizza utan det blev korvgryta, MUMS!! I morgon skulle hon ha bruna bönor & fläsk, SLURP va GOTT!! Är ju fettisdag imorgon så då MÅSTE man ju mumsa i sig 1, 2, 3, 400  semlor TYP!! Mmmm, älskar semlor! Förr tyckte jag inte om semlor men när jag fick Nicoline så blev jag TOKIG i semlor!! Tänk vad knepigt det kan bli.... Har ALDRIG tyckt om surströmming heller, men när jag gick med Steffen blev jag sugen på surströmming... HUR kan man bli sugen på nåt man aldrig tyckt om??? NU tycker jag om surströmming, men jag tycker INTE att det luktar gott, men det är ju TUR att det inte smakar som det luktar....Läste ett tips att man kunde ha creme fraiche till surströmmingen, jag provade & det var JÄTTEGOTT!!

image180

Imorgon eftermiddag ska vi ner till en kompis i Ede (som har hästar), Nicoline ska pyssla med hästarna & rida. Hon är såå himla DUKTIG att rida!! *STOLT*

image180

NU: Surfa runt & se om man hittar nåt spännande.....
SEN: Fortsätta att läsa boken: Mot alla odds,  
                      
image178 <-------- klicka på boken om du vill läsa vad den handlar om!!

" Att städa medans barnen är små, är som att skotta när det fortfarande snöar".....

image179




koMMenTarer
Postat av: Lizzen

Hejsan.Ja jag ska ner t stan på kliniken i morgon m T...HOPPAS HOPPAS HOPPAS att allt går bra,Orkar fan inte med nå mera strul nu när man väl har tagit detta hemska beslut!KRAM

2008-02-04 @ 23:53:56
URL: http://www.123minsida.se/Hundberget
Postat av: Nillah

HOPPAS verkligen att det går bra!! Håller tummarna!
PUSS & KRAMS

2008-02-05 @ 00:09:18
URL: http://gronstacity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0