gronstacity -

20/2 2008 Dagens Namn ~*~Vivianne~*~ GraTTis!!

PUBLICERAT ♥2008-02-20 @ 10:41:27
image210
Ny dag, nya möjligheter =0)

Har nyss kommit in, har varit ute på promis med Dahnino! Vilket härligt väder det är ute!
Kanske våren har kommit? Hoppas!!
Stackars vovven blev ju dålig i magen igår, hua jag tycker såå himla synd om han!! Så imorgon blir det ris & fiskbullar till honom. Hoppas verkligen att magen har gått till sig då! Han måste ju vara JÄTTEHUNGRIG, lilla matvraket mitt!

image211

I morgonkväll börjar hundkursen också, det ska bli såå himla roligt! Vi skulle ju träna apport hemma tills kursen började. Kanon tänkte jag, jag som har en apporthund, kan ju inte bli några som helst problem...Jag provade olika saker han skulle greppa, men han vill inte ta grejerna????.... Hmm, HUR får man en sån hund att hämta grejer åt en? =0/  Jaja, jag ska ju på kurs i morgon så det löser sig säkert med det!

NU: Ner på byn & mumsa i mig lite lunch hos mammsen =0)

♥Tjing♥ så länge!





koMMenTarer
Postat av: Lizzen

Tittar in en svängis här,du är nog på kurs ikväll med monstret tror jag...KRAM

2008-02-21 @ 19:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0