gronstacity -

7/2 2008 Dagens Namn ~*~Rikard & Dick ~*~ GraTTis!!

PUBLICERAT ♥2008-02-07 @ 07:15:21
image185

Idag fyller ju Nicoline 11 år!! Oj,oj,oj vad tiden går fort..... Tyckte inte alls det var länge sen hon var en liten plutt!
Jag hittade i alla fall en present igår, en bikini. Hon tyckte om den =0)

Jaa, då var avmaskningen av djuren klar då!! SKÖNT!! Jag ska ju börja en ny kurs med voffsingen också!! Ska träffas ikväll & prata om vad vi vill ska ingå i kursen. *LÄNGTAR*

Nää, nu måste jag få upp mina ljuvliga små!!
♥Tjing♥ så länge!!

image186

Idag har det varit utvecklingssamtal med Nicoline & det gick BRA!! KUL!! =0)
Har beställt tid för att få bilen fixad också. Måste ju tillbaka på besiktningen & visa upp
bilen FÖRE den 29/2. Har ju tvätt i maskin också som jag INTE får glömma!!
HATAR när tvätten blir SUR!!
Nu sitter jag bara & väntar på att få fara iväg på kursen =0) SKA bli SÅÅ spännande!!
Spår & sök ska bla ingå i kursen!
Vid kl 18 ska jag hämta Nicoline hos en kompis.
Var ner till mammsen & käkade förut, pasta med skinkostsås, mums fillibabba :0P

NU: Surfa runt på nätet.... för att fördriva tiden ;0)



Bikinin som Nicoline fick, SNYGG va? (Klicka på bilden så blir den större)

♥Tjingeling♥ på ett tag!!

image188

koMMenTarer
Postat av: Lizzen

Ja huuua vad tiden går fort....Man blir mörkrädd nästan.Har inte kunnat sova inatt haft så jävla ont över allt..blir TOKIG snart.Men det är väl detta satans förbannade väder som inte kan bestämma sig hur det ska va,kallt eller varmt eller regn eller snö eller...blääää.Men men det tillhör ju vardagen nu för tiden så det är bara att bita ihop och se glad ut!Höres nått senare!KRAM

2008-02-07 @ 10:59:28
Postat av: Nillah

LiZZen: Jaa tiden går fort, FÖR fort... TOKIG??? men d är du väl redan ;0) Jaa måste ju hålla med om att det är ett JÄVLA väder!! Men som sagt det är väl bara att gilla läget!! KRAMS!!

2008-02-07 @ 16:40:11
URL: http://gronstacity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0