gronstacity -

Badkalas =0)

PUBLICERAT ♥2008-02-10 @ 21:37:38
image189image189

Jaa idag har det varit badkalas!! KUL!! Lättsamt med badkalas kan jag säga. Inget tjo & tjim & ungar som flyger runt överallt här hemma....Blev inte så många bilder,  för  det var lite mörkt, LYSE? jaa det fanns det säkert, men det var ju inget man tänkte på DÅ!! Utan NU!!  =0/

Å Steffen fick man ju INTE knäppa på....så det blev bara kort på töserna  =0)


Tittade ju på melodifestivalen igår, jag tyckte Amy Diamond var klart BÄST!! Hon är ju grym den tösen!



VAD tyckte NI?

Har haft främmande ikväll av lillbrorsan & hans lillpojk =0)  Klantiga brorsan tappade ju en kopp FULL med kaffe mellan spisen & skåpet så nu är det bara att dra fram spisen & torka.... TRIST!! När det finns roligare saker att göra, som t.ex att sitta vid datorn  ;0)

Har även hunnit tvättat några maskiner idag, känns bra!

En kväll när jag snokade runt på nätet så hamnade jag här ----> http://www.personligalmanacka.se/

NU: ska jag snoka runt lite på nätet.
SEN:  läsa "Mot alla odds" bra bok =0)

image194 ALLA!!

koMMenTarer
Postat av: veronica

men herre gud...hur faan kunde gubben gå vidare?..måste va för att han kolappsade förra veckan, alla kärringar blev väl tokiga och vrål ringde.

2008-02-11 @ 13:40:30
URL: http://veronica74.blogg.se
Postat av: Nillah

Veronica: Jahaa det tror jag å.... KRAM!

2008-02-11 @ 14:03:00
URL: http://gronstacity.blogg.se
Postat av: Lizzen

Jag gillade Poodels/E-type...och Sussie Tappers fina låt.Ja jävla synd att Jollan blev febrig igen så hon missade badkalaset...snacka att man är less på sjukdomar nu.KRAM

2008-02-11 @ 20:03:59
Postat av: Nillah

LiZZen: Sussi Tapper sjöng en jättefin låt, MEN jag tycker att någon annan skulle ha sjungit den, tex Cecilia Wennersten! NU får det vara NOG med sjukor på "berget" tycker jag! Krams

2008-02-11 @ 20:29:41
URL: http://gronstacity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0