gronstacity -

Blåsigt!!

PUBLICERAT ♥2008-02-13 @ 15:33:45
Men kära nån vilket blåsväder det är idag!!
I morse var det 0,5 plus, skönt tänkte jag. Tog med mig voffsingen ner på byn för att ta en promenix, men HU vad det blåste!! Det blev inte mycke till promenad kan jag säga.... Man hade ju jämt göra att försöka hålla sig på benen & ducka så man inte fick nåt i skallen... det flög omkring både det ena & det andra!

Men igår var det ju kanonväder! =0) Så då gick jag bortöver mot udden & där blev vi kvar... Dahnino grävde & snokade i nåt gamalt gräs alldeles vid strandkanten. MYSIGT var det, solen sken & bara några minusgrader, känndes nästan lite vårigt! ÅH vad jag längtar till våren nu!
Lite bilder på godingen från igår, Titta & njut på min ljuvliga Golden!!



SNART: Ska voffsingen ha lite käk
SEN: Ut med voffsingen i blåsvädret =0/

♥Tjingeling♥ så länge!! =0)




koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0