gronstacity -

Jag blir såå jävla....

PUBLICERAT ♥2008-02-24 @ 10:23:18
FÖRBANNAD!! image216 På folk som inte kan ta reda på skiten efter sin hund!! Det FINNS bajspåsar!!
JAG tar ALLTID reda på efter min hund & det gör mig såå himla irriterad när man ser att det ligger skit efter vägen. VEM är det som blir anklagad för det då?? Troligtvis så är det ju JAG, för det är ju bara jag som HAR hund här i Grönsta!! Phu, NU känns det LITE bättre när jag har fått spytt ur mig lite galla!!

Nicoline har fortfarande feber, stackars mammas "lilla" tös!!
KANONVÄDER ute!! Då kanske man får lust att städa lite idag, behövs verkligen kan jag säga.... Tänk vad energi man kan få av fint väder!! =0) Skulle ju vara FINT väder VARJE dag, tänk vad mycke man skulle få gjort då!!

NU: Stoppa nåt i magen
SEN: Läsa =0)
SENARE: Städa & tvätta!!

Ha en kanonbra dag alla!!
♥Tjingeling♥ så länge!!


image217

Go'kvälls Alla!!
Det blev inte mycke städa här idag inte.... Varför göra saker som man kan göra en annan dag ;0)
Tvättat har jag i alla fall gjort & plockat undan en hel del rentvätt, så det känns skönt!

Nicoline kände sig ganska pigg på em, så då passade vi på att gå bort till "Udden" & grillade korv, MUMS!!
Solen sken & det blåste ingenting när vi gick, SKÖNT!! MEN när vi kom fram till "Udden" så försvann solen & det började blåsa.... så himla typiskt!! Men det var mysigt ändå =0)
När vi gick hemåt igen så kom solen fram igen och det slutade att blåsa.... hmm LITE brydd blir man ju!!
Voffsingen blev helt slut, så han somnade på en gång vi kom hem & sov 3 timmar rakt av!!

Nää, nu ska jag fixa lite kvällsfika & försöka få mina ljuvliga små troll i säng.image218

image219ALLA!!




koMMenTarer
Postat av: Lizzen

Hej min go käring!Jaoo jag undrar jag VEM det är som inte plockar upp skiten efter sin doggy??Ja det är så jäkla tråkigt att ungarna ska bli sjuka hela jävla tiden...tycker dom skulle stänga ner skolan och sanera där en vecka eller två...Så du har haft ANNAT för dig du??HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAAAAAA Här har det inte blivit nått annat än det vanliga....typ än eller nått??!KRAM hoppas vi ses snart!KRAM

2008-02-24 @ 22:23:43
Postat av: ~*~NiLLah~*~

LiZZen: Jaa man kan ju undra VEM?? Håller med du jag, STÄNG skolan & sanera, men det är ju klart det kanske inte hjälper när det finns dom som inte tar saker & ANNAT på allvar =0/ MÅNGA KRAMAR to jo!

2008-02-25 @ 06:32:52
URL: http://gronstacity.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0