gronstacity -

Lördag

PUBLICERAT ♥2008-02-23 @ 11:31:50
image213
Det blev ingen kurs i torsdagskväll, den blev inställd. Dels för att Dahnino hade feber & för att Carita var lite krasslig.
Men nu är Dahnino pigg igen, SKÖNT!!

Har ju inte varit inne här & skrivit nåt på ett par dar & det har sina orsaker, har haft ANNAT att tänka på =0/
Men, men, det ordnar sig!!

Solen tittade ju fram alldeles nyss & jag blev såå sugen att gå bort på "Udden" & grilla lite.... Men VIPS så var solen borta ='0( Men det blir troligast grillning i alla fall så man får skingra tankarna lite!!

Äntligen är avloppet i köket lagat, SKÖNT att slippa springa på toa så fort man måste skölja ur nåt!

Nää nu ska jag fixa tipset & drömma om drömvinsten ;0)

♥Tjing♥ Så länge


image214
Hej igen!!
Har nyss varit ner på byn & handlat korv, korvbröd & dricka till grillningen,  men när vi är på väg hem från affärn så säger Nicoline att hon fryser jättemycke.... så jag tog tempen på henne nu när vi kom hem, hon hade över 38 grader i feber. TYPISKT!!, när jag tänkte vi skulle gå bort på "Udden" & grilla korv & mysa lite i solen & blåsten!!
Men, men, vi får ta en mysdag inne i stället =0)

NU: Ta hand om min febriga "lilla" tös!!
image215Tjingeling!!

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0