gronstacity -

Vad konstigt det kan vara....

PUBLICERAT ♥2008-02-28 @ 07:10:50
Vissa dagar är det INGENTING som ska göras & vissa dagar är det hur mycket som helst.
Idag är det en sån där  hur-mycket-som-helst-dag...
Nu ska jag snart fara till Ånge & ombesikta bilen
Måste på banken & fixa bankkort till Steffen
Töserna ska klippa sig idag =0) FÖRSTA gången dom går till en frisör & klipper sig... annars är det lillsyrran som brukar klippa topparna på dom. Men NU vill dom ha en frisyr.... Lägger väl in FÖRE & EFTER bilder senare.
Ikväll är det Kurs 18.30 för mig & Doggen =0) Ska bli helskoj att få gå på kurs igen!

Jo, jag ska ev anmäla mig till hundutställningen i Ånge, det blir i så fall FÖRSTA gången, det ska bli kul & spännande men  LITE pirrigt är det allt...

Nää nu måste jag väcka Steffen & ut med Doggen så han får "morgonpinka" innan vi far till Ånge.

♥Tjing♥ så länge!!image221
image223ALLA!!


koMMenTarer
Postat av: Lizzen

självklart ska du gå på utställning med finkillen!Finns ingen finare Golden :O)Kram

2008-02-28 @ 18:51:56
URL: http://www.123minsida.se/Hundberget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0