gronstacity -

VART tog solen vägen??

PUBLICERAT ♥2008-02-26 @ 20:45:37
Jaa det kan man ju undra.... Trodde inte mina ögon i morse när det var -8 grader.
Jo det blev ju varmare, men då börjar det att snöa =0/
SNORHALT är det ju ocks, håller ju på att stå på öronen så fort man kliver utanför dörren ju!!
Jag VILL ha vår NU!!

Igår följde jag ju med min BÄSTASTE på kurs & det var jätteskoj!! Snygg tavla fick hon till också!!

Idag har jag inte gjort mycket nytta inte, jag skyller på det trista vädret ;0)

Fick ett mejl av Svenska Spel där det stog att dom hade lagt till 20 miljoner till Drömvinsten, så NU är den uppe i 138 MILJONER, 138 MILJONER!! FATTA vad pengar! VAD skulle NI göra om ni vann såå mycke pengar?
Jag skulle:
* ge mamma + syskon en del
* Min BÄSTASTE vän skulle få så hon klarade sig bra många år framöver
* bygga ett NYTT hus
* bygga ett garage ( skulle vara ljuvligt, så man slipper skrapa rutorna på vintern)
* Resa
Kommer inte på nåt mer för tillfället....

Ganska kul att sitta & drömma om VAD man skulle göra om man vann!! Skulle man nångång vinna så mycket pengar så tror jag att det skulle kännas HELKONSTIGT!!

NU: kika runt på nätet

Ha det bra ALLA!!
♥Tjingeling♥ så länge  image221
image222

koMMenTarer
Postat av: Lizzen

Hejsan bästaste bästa vän!Ja det var skoj på kursen igår och tavlan...ja den kanske kan bli en dyrgrip,typ 63000:- klassen eller va tror du?
Skulle jag vinna 138 mille så skulle jag
*Se till så ungarna klarar sig hela livet
*Köpa en BRA bil som fungerar till allt vi pysslar med
*Köpa eget vrålåk
*Ta motorcykelkort och köpa en HD
*Köpa Husbil
*Renovera Torpet och lagårn till LYX
*Fixa Hundberget med alla projekt som är på G
*Ge till behövande (inkluderar dig om du INTE redan vunnit hihi)
*Resa
*Fettsuga mig lite här och där..
Ja detta är lite av vad jag skulle kunna tänka mig med 138 mille i fickan!

Måste kanske ta å spela...Kram på dig!JÄD

2008-02-26 @ 23:00:07
URL: http://www.123minsida.se/Hundberget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0