gronstacity -

Go'kvälls!!

PUBLICERAT ♥2008-01-30 @ 22:32:53
image164

Har nyss kommit in, har varit ute med voffsingen & gjort natti natti. Det var lite kallt om hakan & snoken, man är ju inte van kylan!! Men vi blev ute i 2 TIMMAR!! Oj oj oj såå länge brukar vi inte göra natti natti annars.... Det var ju ganska kallt men det var SKÖNT ändå!! Dahnino snokade lite rådjursspår, rävspår & kattspår, han gillar att snoka!! =0)
Han har en väldig förmåga att snoka upp rådjursskit & annan skit &så för den delen.....& det tycker han är mumma!! TUR att man inte är en hund....
       image163

image165
NU är ALLA mina små troll sjuka.... Hög feber & huvudvärk STACKARNA!!
Men jag är i alla fall frisk , ÄN så länge!!
image165


"En vis man gör sist det en dåre gör först"

♥Tjing♥

image166 OCH image167ALLA!!


koMMenTarer
Postat av: veronica.w.

Me du lär nog klara dig....du hade ju så rejäla vinterskor på dig igår när vi träffades på affärn*asg*

2008-01-31 @ 09:06:18
URL: http://veronica74.blogg.se
Postat av: Nillah

FERONICA:
Ha ha haaaa!! Ja men va tusan, Nokian-stövlarna är ju såå himla klumpiga & för den delen så har jag ju inga vinterskor, brukar köra med gympadojor året om! Men Steffen hade ju lånat MINA skor för att ha dom på innegympan och så klart glömde han dom på skolan =0/
Så då får man ta det som finns!! =0) Kram

2008-01-31 @ 14:25:24
URL: http://gronstacity.blogg.se
Postat av: veronica.w.

Ha ha haaaaa...jag minns nu vad roligt vi brukade ha med våra skämt på den gamla goda tiden ha ha haaaaa

2008-01-31 @ 18:09:10
URL: http://veronica74.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0