gronstacity -

Brrrr....

PUBLICERAT ♥2008-03-04 @ 08:26:27
vad det vart kallt ute, & mycke snö också, trodde ju att det skulle bli vår nu, inte vinter =0/

Igår skjutsade jag Steffen & Nicoline till ett par kompisar. När jag släppt av dom så for jag, Johanneh & voffsingen till Fränsta. Det var ju nollgradigt så jag tänkte att vi kunde fara till Fränsta & gå promenad med doggen... men HU vad det blåste KALLT!! Det blev bara en snabbpromenad för man höll ju på att frysa ihjäl....
När vi kommer hem så tittar solen fram, såå himla typiskt!!

Sportlov är det ju, men vi har inte planerat in nåt speciellt.

NU: Hänga tvätt & köra igång en ny maskin... image208

SEN: Frukost image228

♥Tjing♥ så länge!! image221



koMMenTarer
Postat av: Lizzen

Hejsan min tant!KRAM

2008-03-04 @ 23:23:14
URL: http://www.123minsida.se/Hundberget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0