gronstacity -

Söndag...

PUBLICERAT ♥2008-03-09 @ 12:33:53
Jahapp då var sportlovet slut då! Det gick fortare än fort det.
Men det är ju inte långt till Påsklovet...

Igår tittade vi på melodifestivalen, det var ju helt ljuvligt att Nordman vann över Carola!!
Jag tycker att Nordmans låt är helbra!! Han har ju en grym röst!!






Jaa Nordman & Amy Diamond är mina favoriter!!

Hittade detta på YouTube också....



Jaa vad kan man säga?? Tokstolle! Men helskön kille!
Ett gott skratt förlänger livet... jag blir nog 485 år tror jag ;0)

Ha en bra dag alla!
Tjing så länge


koMMenTarer
Postat av: Lizzen

JA hel BRA att Nordman tog segern från Carola...den mallgrodan!Nordman har helt klart en GRYMT härlig röst.Vi ses snart va??KRAm ILY

2008-03-09 @ 21:18:31
URL: http://www.123minsida.se/Hundberget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0