gronstacity -

Tisdag

PUBLICERAT ♥2008-03-11 @ 13:52:47
image156image156
Den här veckan är en sån här vecka då ALLT är samma vecka liksom!

*Måndag: samtal på skolan
*Tisdag: Föräldramöte
*Onsdag: Öppet Hus på skolan
*Torsdag: Kurs för mig & vovven
*Fredag: 6:an har Disco
*Lördag: INGENTING???
*Söndag: Ev fiska =0) Håller tummarna på att det blir BRA väder!!

image180image180

Igår var jag på samtal på skolan igen, jag fick info hur programmet "Robomemo" funkade som Steffen ska använda.
Det verkade i alla fall bra!! Det är ett program som man tränar arbetsminnet med, det skulle JAG kanske behöva!?!

Igår så följde jag med min BÄSTIS på målarkurs, det var KUL!! Jag tittar bara på men det är rogivande på nåt sätt. Blev kvar hos BÄSTASTE och surrade ett tag så jag var väl hemma strax före 00.00.... kunde ju inte somna på en gång heller, så liite mosig känner jag mig idag, men det är väl också för att jag har blivit förkyld!

Har nyss kommit hem från byn, har varit & mumsat i mig pölsa & pärer hos mamma. Efter maten så gick jag & vovven på en långpromis på typ 1 1/2 timme, SKÖNT!! Så nu ligger han & sover som en gris =0)  Så jag ska nog lägga mig & läsa en stund & kanske man kan få slumra till ett tag innan trollena mina kommer hem från skolan.
Kan ju vara BRA om man fick somna ett tag så man inte somnar på föräldramötet i kväll....

image180image180

NU: Krypa ner i sängen & läsa, HÄRLIGT!!

Tjing så länge!! image221 & ha det så bra ALLA!!


koMMenTarer
Postat av: Lizzen

Jaooo d bidde ingen fiskning...man är ju som man blev vett du!!KRAM

2008-03-18 @ 00:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0