gronstacity -

Underbara lördag!

PUBLICERAT ♥2008-03-01 @ 09:00:21
Jag ÄLSKAR lördagar =0)
Synd att det är lite trist väder, hoppas det blir bättre nu när det är sportlov till veckan!!

Bilen blev i alla fall godkänd nu när bromsslangarna var bytta, så nu är det bara att tuta & köra ett år till!!
Töserna var ju & klippte sig i torsdags & det blev kanonbra!! Nicoline var lite feg & tordes inte klippa så mycket, men när vi kom hem ångrade hon att hon inte hade klippt mera....

Jo, nu har jag anmält Snyggingen min till utställningen i Ånge. Jag är ju lite nervös för jag har ju aldrig hållt med nåt sånt här nångång... jaa & det beror ju på att jag aldrig har haft nån hund förut ;0)
Men NU har jag ju det & då måste man ju prova på =0)
image227




image224GullGubben"min"
Idag fyller ju min BÄSTASTE minsting 2ÅR!! GRATTIS på dig ♥GullGubbe♥!! Samma här vad tiden går FORT, tyckte nyss att han föddes!!

Idag är det städning som gäller!! Lite trist men ett MÅSTE!! Men det är SKÖNT när det är klart!!

NU: Proppa i sig frukost =0) så man får lite energi så man orkar städa!!

Tjing så länge!!image221
image225



koMMenTarer
Postat av: Lizzen

mmm han är verkligen en gullgubbe...å nu 2 år??Oj oj oj...ses i morgon min sköna pöna socker böna!

2008-03-01 @ 23:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0