gronstacity -

OJSAN!!

PUBLICERAT ♥2008-05-18 @ 07:50:57
Nu var det längesen det hände nåt här.... Dags för en uppdatering!
Vad har hänt sen sist då? Jo, MASSOR. Bla:

* Jag & min BÄSTA kompis L har varit ner på Österlen. Vi hade det kanonbra =0)
* Jag & min BÄSTA kompis L har firat 20 årsjubileum
* Jag har varit med vovven på utställning i Ånge, FÖRSTA gången vi gör nåt sånt.
 

Det var en upplevelse med utställning kan jag säga?. Oj, oj, oj, jag blev HELT slut i armarna, han drog som en stolle. Men allt var ju nytt för honom så det var ju inte så konstigt. I ringen blev han ju lite leksugen så han började hoppa & stimma. Dahnino kom tvåa så någon rosett blev det inte, men han fick kanonbra kritik =0)

 

♥Bedömningen av Dahnino♥

♥10,5 mån mask junior.
♥Bra hund med goda proportioner .
♥Mörka vackra ögon.
♥Stark hals.
♥Bra rygg & kors.
♥Välutvecklad kropp.
♥Välvinklade härliga ben & tassar.
♥Rör sig okej runt om.
♥Behöver ringtränas.


Om du klickar på bilden så blir den större.


 Ja vad kan man säga? Jo! jag har världens finaste vovve =0)
Men det visste jag ju redan ;0)

 

* Jag har fått kontakt med min faster, =0) verkligen KUL!!
* Jag har varit till Stockholm med Steffens klass, KANONKUL!! Vi var på bla Livrustkammaren, Wasamuseet, Cosmonova m.m
* Jag & mamma har varit på gospelkoncert med Cyndee Peters i Stöde kyrka, HELT suveränt BRA!! Innan var vi på Mittpunkten & käkade.
* Jag har fyllt år, 35 år, så nu är man väl en TANT på riktigt då =0)
* Dahnino har fyllt 1 år.


Har ju hänt mer saker men man kan ju inte komma ihåg ALLT!!

Det ser ju ut som om det tänkte bli soligt idag, skulle ju vara HELT LJUVLIGT!! Jag är ganska så less på kylan som varit nu.

 

NU: Slänga i en maskin & ge vovven mat.

SEN: Ut i SOLEN =0)

image221

image162ALLA!!




 

 


koMMenTarer
Postat av: veronica

men GOMORRON äääntligen har du vaknat =)
Blev lite orolig vart du tog vägen =0)
Kram

2008-05-18 @ 20:24:30
URL: http://veronica74.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0