gronstacity -

Onsdag

PUBLICERAT ♥2008-05-21 @ 14:18:36
image243
I går var jag ju till Sveg & gjorde höft & armbågsröntgen + vaccination på vovven. Snacka om att vara ute i tid... Vi kom dit 10.45 & hade tid kl 12.30, ja men hur lång tid tror jag att det tar att köra ca 17 mil då?? Men vi hade ju i alla fall tur med vädret ;0) Så vi kunde strosa runt där tills det var våran tur. Så mysigt såå!!


Det va mycke nytt att snoka på...

Jaa så nu är det bara att vänta på resultatet av röntgen, jag betalade räkningen igår, så har jag tur så får jag veta resultatet redan på fredag. Så nu är det bara att hålla tummarna & vänta. Han vägde ju lite för mycket, nästan 38 kg. Veterinären sa att han hade fått för mycket mat... Jag har ju fattat fel när jag har tittat på tabellen hur mycket mat han ska ha. Men med RÄTT MÄNGD mat nu så blir det ju kanon!!

I morgon drar jag till Ö-vik, Steffen ska på klassresa dit så jag ska skjutsa upp honom. Mamma följer också med =0) Ska även träffa min faster, det ska bli jätteskoj!! Har inte träffat henne sen jag var pytteliten.
Kommer hem på fredag, mitt på dan, typ. På fredagkväll kommer uppfödaren till min hund hit, det ska bli såå himla skoj att få träffa hon & Dahninos syster Alice =0) Dom ska också på utställningen i Sundsvall!

Tjing så länge!!
image247







koMMenTarer
Postat av: Linneä

Hääj!! Nä inte haft fel på datorn, varit i stan hela dan(på sjukan).. Ok men då e jag uppdaterad om hd-röntgen eran:) Ja gud, den vill jag ju supergääääärna låna! Nu e klockan natta...ska inta rygglägga om ......2 sek, såå trött. Massa krams på er!

2008-05-22 @ 00:21:07
URL: http://www.linneasekgkurva.blogg.se
Postat av: Polarn

Tjenare bruden ;O)Fan va KUL att se att du har uppdaterat här...var ju ett jävla låååångt uppehåll hahaa.Men ibland så har man ju andra saker för sig än att sitta vid datorn konstigt nog..Ses i morgon min go ing.KRAM

2008-05-26 @ 23:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0