gronstacity -

~*~Advent~*~

PUBLICERAT ♥2008-11-28 @ 23:26:54
Jaa, på söndag är det första advent & min inspiration till att julpynta är lika med noll... Men , men, det ordnar sig, som det alltid gör =0)

Idag kom Lillesyrran & hälsade på oss, skoj!! Hon for ner & handlade åt mig, Gulliga hon <3, medans jag lagade middag, pärer & fiskgryta (fisk, tomat, grädde & dill) mums fillibabba kan jag säga!!

Hade ju helt glömt bort att betala räkningarna så det har jag fixat nu ikväll!!  Det är väl inte så konstigt heller... för dagarna bara rusar iväg!!

Vid 21 tiden for jag ner på byn & gick kvällspromis med Lillgubben, men vad otäckt tyst det var, alltså jag menar verkligen TYST, inte ett ljud när jag klev ur bilen... Trodde ju nästan att öronen hade trillat av, liksom ;0)

Just NU har jag sån himla lust att åka till stan imorgon & handla mat & kolla runt på olika affärer om man hittar något skoj... Det skulle vara nattöppet, det skulle passa mig perfekt ju, eftersom jag är en riktig nattsuddare. Vi får väl se hur det blir imorgon... Här kan det vända snabbt!!

Nää, nu ska jag kolla runt på nätet lite innan det blir sängen =0)

Go'natt & sov så gott ALLA!!


koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0