gronstacity -

Jag är fortfarande...

PUBLICERAT ♥2008-11-24 @ 09:49:29
snorig, hostig & febrig!! Hoppas verkligen att jag blir pigg snart, det är inte skoj att vara sjuk heller!!

Ute är det värsta blåsvädret, det är runt 3 minusgrader med känns som typ -30... Snöar pyttelite gör det också. Hoppas att det lugnar sig med blåsten tills jag måste ut med Lillgubben. Har jag tur så sover han ända till kl13 idag!!

Nu ska jag ta något mot febern & lägga mig under täcket & slötitta på teven lite.
Senare ska jag ringa några samtal angående en ny praktikplats.

Ha en bra dag ALLA!!
Tjillevippen på en stund!!

koMMenTarer
Postat av: Anonym

Uscha! Inte kul att vara sjuk inte =( Mys framför tv:n blev det för oss idag med, kändes inte som en bra dag att köra till Birsta =/

Krya på Dig!

Kram

2008-11-24 @ 20:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0