gronstacity -

Jag är ledsen...

PUBLICERAT ♥2008-11-18 @ 08:02:43
Hejsan ALLA!!
Ja igår var ju det ju första dan på praktiken & det gick bra =0) Jag började kl 7 & kom strax innan. Jag kom in & hejade på personalen & fick även träffa min handledare. Hon visade mig ner till omklädningsrummet, jag bytte om & skulle gå upp igen men jag hittade inte tillbaka???? Snacka om DÅLIGT lokalsinne!! Jag började att gå runt där nere i källaren & fundera på vart i hela friden jag kommit in i för dörr... Jag skrattade för mig själv =0D & tänkte, vad faan det är ju helt sjukt, vart kom jag in någonstans...Hade INTE en blekaste aning faktiskt!! Precis när jag skulle prova en dörr & öppnar den försiktigt så kommer handledaren så jag håller ju på att skrämma slag på stackarn!! Oj, oj, oj hur det kan bli =0D Alla var jättegulliga & trevliga MEN jag fixar inte detta med lukterna... (Jag beundrar verkligen dom som jobbar med detta!!) Det känns inge kul alls för jag hade verkligen sett fram emot denna praktik & trodde ju att detta var något för mig!! Alla jag träffade igår var så trevliga & lättsamma & bara det gör att det känns jobbigt. Så nu är det bara att fundera vidare... + att leta reda på en NY praktikplats & gå igenom samma sak igen, nytt ställe, nya människor osv!!

& Tjillevippen på en stund!!

koMMenTarer
Postat av: Bodil

jag tror jag vet nu vart du varit hihi har också funderat hur man tar sig upp...

Du skulle ha varit på ett annat boende tex där jag jobbar där är det inte sammma lukt!!



Men du hittar säkert en bra plats igen!

kramizar

2008-11-18 @ 12:02:49
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Kanske man kan gå i lukt terapi?Det luktar inte skit det luktar blommor,det luktar inte skit det luktar blommor,det luktar inte skit det luktar blommor...haha närå det ordnar sig säkert ska du se vännen.Det finns andra ställen som luktar bättre.KRAM

2008-11-18 @ 12:14:32
Postat av: LottaS

Mitt lokalsinne är lika dåligt. Man brukar säga om mig att jag är den ende som kan gå vilse i mitt eget kök. Det är ett under att jag hittar hem när jag är ute i skogen med hundarna!

2008-11-18 @ 12:34:45
URL: http://metrobloggen.se/golden
Postat av: veronica

hahaha...virrpanna =D!!!

kram

2008-11-18 @ 20:00:54
Postat av: Sofie

Tack gulliga du! Det värmer!! <3

2008-11-18 @ 22:53:34
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0