gronstacity -

Jahapp, då var jag...

PUBLICERAT ♥2008-11-12 @ 16:49:59
3600 spänn fattigare då...
Men nu åker jag ju mycket säkrare iallafall =0) Men jag måste beställa hjulinställning & det är ju inte heller gratis... Men det är ju inte såå himla billigt att måsta köpa nya bakdäck varje gång det är däckbyte!! Hmm, jag funderar skarpt på att köpa en cykel ;0)

Nu ska jag strax fara till Fränsta & hämta min nya trådlösa telefon =0) Jag måste handla lite också, men jag är ju hungrig nu så det blir väl som vanligt då...Mycket onödiga grejjer!! Jag blir ju sugen på typ ALLT, när jag är hungrig & handlar. Till middag idag blir det snabbmakaroner blandat med köttfärs, snabbt, enkelt & GOTT!! Jag ÄLSKAR köttfärs!! Skulle nog kunna äta köttfärs varje dag!!

Nä nu måste jag dra så jag får komma hem & fixa käk någongång!! Jag är ju hungrig som en varg!! Jag har glömt att äta något idag?? Hur man nu kan glömma bort att äta??...



Tjillevippen på ett tag!!

koMMenTarer
Postat av: Sofie

MÅSTE fråga vad bilden föreställer, haha?

2008-11-12 @ 21:55:34
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: Nillah

Svar till Sofie Ha, ha, ser du inte vad det är??? Det är ju en gren med en droppe & i droppen speglar sig lite granbarr =0) VAD trodde du att det var då?

2008-11-12 @ 22:05:20
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha, jo nu ser jag! ;) Hade inte en aning vad det var, haha!

2008-11-12 @ 22:20:31
URL: http://sgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0