gronstacity -

Onsdag!

PUBLICERAT ♥2008-11-05 @ 10:44:36
Jag känner mig helt tom i knoppen... Jag kommer inte på något att skriva om just nu, så jag återkommer lite senare =0) Men en historia kan jag iallafall bjuda på =0)

Det här hände på nattåget mellan Luleå och Stockholm. En man och en kvinna fick dela sovkupé. De hade aldrig träffats förr, men det skulle nog gå bra ändå. Natten kom och de kröp till kojs. Hon i överslafen och han i underslafen. Mitt i natten vaknar kvinnan och fryser, så hon lutar sig över kanten och väcker mannen:
- Ursäkta mig, men jag fryser och undrar om inte du skulle kunna hämta en filt åt mig?
- Jag har ett bättre förslag, säger mannen. Vi kan ju låtsas att vi är gifta.
- Javisst, fnittrar kvinnan förväntansfullt.
- Bra, då kan du hämta din jävla filt själv! 

Tjillevippen på en stund!!

koMMenTarer
Postat av: LottaS

Tack för det skrattet. Det räcker så länge tills du kommer på något att skriva om.

2008-11-05 @ 13:31:01
URL: http://metrobloggen.se/golden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0