gronstacity -

Torsdag!!

PUBLICERAT ♥2008-11-06 @ 11:24:03
I morse klev jag upp strax före kl 6. Fick liv i barnen, som var segare än kolor ;0P Men upp kom dom & hann med allt dom skulle göra innan det blev dax att gå ner till skolbussen =0) Det är såå skönt när dom kommer upp i skaplig tid så man slipper stå där & säga, men skynda er nu då, ni måste skynda på så att ni inte missar bussen...

När barna hade gått så satt jag mig vid datorn en stund men när kl började att närma sig 9 så blev jag toktrött så jag fick lägga mig en stund att vila =0) Det var nog den FRISKA luften sen igårkväll =0)

Nu ska jag gå ut med Lillgubben så att han får snoka lite mat, istället för att jag ger han maten i skålen jämt så brukar jag kasta den på backen så att han får leta istället, bra aktivering & det är såå KUL att titta på då han snokar reda på det =0) Kattungarna brukar ju också vara med & få i sig en bit eller 5. När han ser kattungarna så får han så bråttom så han hoppar fram som värsta kaninen =0D Där står jag & skrattar som en stolle...


Tjillevippen på en stund!!

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0