gronstacity -

Torsdag!!

PUBLICERAT ♥2008-11-13 @ 08:15:53
Hejsan svejsan!!
Idag klockan 10 ska jag hälsa på där jag ska börja min praktik =0) Spännande men såå himla pirrigt!! Det går väl över när man väl har kommit dit!!

Kvällspromisen igår blev precis när oskyldigt dömd började så jag spelade in det. Tänkte ju att jag kunde titta på det när jag gick & la mig...Men det hade inte blivit inspelat!! Vad sur jag blev men jag får kolla på reprisen istället!!

Nu ska jag göra mig klar så jag hinner med att gå promis med Lillgubben också innan jag ska iväg.

Bilden föreställer ett kattöga!! Tittar man noga så ser man att träden & solen speglas i ögat!! Coolt om jag får säga det själv så =0)

& Tjillevippen på ett tag!!

koMMenTarer
Postat av: LottaS

Lycka till idag! Det kommer säkert att gå jättebra!

2008-11-13 @ 08:39:34
URL: http://metrobloggen.se/golden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0