gronstacity -

Trötter...

PUBLICERAT ♥2008-11-07 @ 22:38:32
är jag. Det tar på, att flänga runt... Jag & barnen var till Fränsta en sväng på em & sen vidare till Ånge & hämtade ut mitt nya körkort på posten. När vi var i Ånge så handlade vi på ICA. Dom hade så man fick provsmaka olika saker, frukt, ost & kex, pepparkakor, Nicoline hon smakade på allt =0) Vitlöksosten som hon provade var jättegod så en sån bit köpte vi. Jaa, det blev ju mycket onödigt också för jag var ju såå himla hungrig, då ska man ju inte handla... Vi köpte chips & dipp & dricka, vi brukar göra det & ha mysfredag =0) Nicoline & jag var så hungrig så vi köpte en bit grillad fläskfile' & delade på, på vägen hem i bilen =0) MUMS vad gott det var!!

Gick ut på kvällspromis med Lillgubben vid 20-tiden & var ute & gick till klockan var nästan 21.30, sen busade vi ute på gårn ett tag så vi var nog inte inne förrän klockan var 22. NU sover han som en gris & det ska jag också ta & göra, NU!!


 

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0