gronstacity -

Än kan jag inte skapa ett...

PUBLICERAT ♥2008-10-30 @ 16:44:19
konto på Tradera. Jag pratade med Tradera på fm & ville kolla upp så att dom hade fått mitt brev med polisanmälan + personbeviset. Hon jag pratade med skulle kolla upp det & återkomma med mejl till mig under dagen. Nu har jag fått mejl av Tradera där det står att: "I och med att det är ett pågående polisärende så kan vi dessvärre inte ordna så att du kan skapa dig ett eget konto förrän det att polisen varit i kontakt med oss. Så ta gärna kontakt med polisen och be de återkoppla till oss så att vi kan hjälpa dig."
När jag kontaktade polisen för att få nya papper om anmälan så skrev jag också att dom skulle kontakta Tradera, men det har dom tydligen inte gjort. Så nu måste jag mejla till polisen igen & hoppas på att dom den här gången kontaktar Tradera. Jag får vänta ett tag till nu då innan jag kan göra några klipp!!

Ikväll ska Lillesyrran & jag till mammis & ha myspyskväll med film, chips med dipp, dricka & godis Ikväll ska vi se på Beck -Hämndens pris, en av dom bästa av Beckfilmerna tycker jag.

Filmens handling
Det är natt. En polisbil stannar vid en punkterad skåpbil på en ödslig väg: två yngre män är i färd med att byta däck. Poliserna kliver ur radiobilen och erbjuder hjälp. Plötsligt kliver en tredje ung man ur skåpbilen. En av poliserna reagerar direkt - mannen är en välbekant kriminell, han förstår omedelbart att han är igenkänd. Han har dessutom rånat ett militärlager för tio minuter sedan, och har bilen full med vapen och sprängmedel. Situationen är ohållbar. Senare hittas båda poliserna skjutna till döds på ett sätt som liknar en ren avrättning. Martin Beck kopplas in och får alla resurser han behöver i jakten på de okända mördarna. En jakt som kompliceras av att Becks kollega, Gunvald, var mycket nära vän med en av de mördade poliserna och bokstavligt talat är beredd att ta till vilka metoder som helst för att hitta mördaren.

& hej på ett tag!!

koMMenTarer
Postat av: Junitjej

Beck-filmerna är riktigt bra!!

Kom ihåg att det imorgon är det sista dagen av Bloggarnas stegrace. Stega järnet nu!!! Visst har en månad gått fort? Kanske man skulle ha haft en längre tids stegutmaning. Vad tycker du?

2008-10-30 @ 17:58:55
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Nillah

Svar till Junitjej: Beck-filmerna är kanonbra, jag har sett alla, flera gånger dessutom =0)



Sista dagen imorgon?? Men kära nån vad tiden har gått fort, oj, oj, oj, man hinner ju inte med ju!! Jag tycker att det var lagom med en månad. Blir det för lång period kanske man tappar stinget?...

2008-10-30 @ 19:14:32
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Postat av: LottaS

Det låter som en riktigt mysig kväll. Ha det gott!

2008-10-31 @ 08:42:01
URL: http://metrobloggen.se/golden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0