gronstacity -

~*~Äntligen Söndag~*~

PUBLICERAT ♥2008-10-26 @ 12:35:53
IGEN =0) Tyckte ju nyss att det var söndag... Dagarna bara rusar iväg!! Jag & Lillgubben ska ju på kurs, specialsök, kl.15.

På fm kom T med Charlie så grabbarna fick busa lite!!


Vilket kanonväder det är idag =0) Älskar solen jag!! Jag har tvättat hela fm & lagt undan en massa ren tvätt. Jag får sån energi när det är sol ute!! Det skulle vara sol VARJE dag!! Tänk vad mycket man skulle få gjort då!!

Igår var ju barnen, jag & mammis till stan & handlade. Jag gjorde iallafall ETT klipp, förra gången vi var ner till stan så köpte jag chaps till Nicoline, dom kostade då 149:- Men dom var för små så vi tog med oss dom igår & bytte dom till ett par större & jag fick tillbaka 100:- Glatt överraskad blev ju jag!! Dom hade halva priset på massor med hästgejjer. Mammis köpte 2 par ridbyxor till Nicoline för 98:- SKAPLIGT!! Snygga var dom ju också!! (Dom hade kostat 299:- från början) Jag köpte ett par ridbyxor sist vi var till stan & då kostade dom 149:- & DET tyckte jag var ett BRA pris!!
Vi kutade runt på olika affärer, bl.a Rusta, Ica Maxi, Stadium mfl. Men tiden går ju såå himla fort!! Det sista vi gjorde var att åka på Willys & handla mat, för det är det som är det tråkigaste!! Men skönt med full kyl & frys =0)
Köpte en "Julskinka" också som jag ska grilljera nu, MUMS FILLIBABBA!! Det är ju såå gott på macka med hemlagad senap på =0)

NU: Grilljera skinka
SEN: Fixa tvätt & dammsuga
SENARE: Ut & leka med Lillgubben
ÄNNU SENARE: Kurs med Lillgubben =0)

& Hej på ett tag!!

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0