gronstacity -

Då var det gjort då!!

PUBLICERAT ♥2008-10-28 @ 17:31:16
Skönt, nu är det bara att komma ihåg att betala OCH posta brevet till vägverket!!


Nu har jag ju piggnat till igen... Ibland kan det vara så att jag är hur trött som helst, då brukar jag tänka att, ikväll SKA jag lägga mig tidigt!! Men OFTAST blir jag uppe jättesent?? Konstigt det där!

Imorgon ska jag ringa & fixa nya vinterdäck, inte alls kul att lägga pengarna på sånt men ett MÅSTE. Men samtidigt vill jag ju ha BRA däck det käns ju lite säkrare iallafall =0) Jag brukar ha dubbdäck, egentligen vet jag inte varför men det har bara blivit så... Men vintrarna har ju blivit såå konstiga nu för tiden så dubbarna är ju för tusan borta INNAN snön & halkan kommer???

Jag har ju mest flängt runt idag så NU blir det bloggrunda för mig!!

Tjing på ett tag!!

koMMenTarer
Postat av: Junitjej

Det är aldrig kul att "slänga pengar" på bilen, men dock nödvändigt om man vill ha en säker bil.

2008-10-28 @ 20:25:31
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0