gronstacity -

~*~Det här med kommentarerna~*~

PUBLICERAT ♥2008-10-08 @ 07:38:09


TACK ALLA som svarat + TACK till er som tycker att ♥Lillgubben♥ är så fin & duktig
Så nu ska JAG göra så här, svara i min blogg som jag alltid har gjort tidigare MEN ställs det en fråga då svarar jag både i min blogg + i bloggen som frågat, det måste ju bli helbra!?

För det är ju inte alltid man kommer ihåg i vilken blogg man har kommenterat i.
JAG är väldigt DÅLIG på att kommentera själv men jag börjar att bli bättre på det!!
När jag började att blogga så hade jag bara några få bloggar som jag var in & läste i varje dag men det blir ju bara fler & fler bloggar som man går in på, blir som en drog det här med att läsa bloggar
Men det är kul att läsa om hur andra tycker & tänker om saker & ting & vad alla pysslar med på dagarna

NU är det bloggläsning för fulla muggar!!

Tjing på ett tag!!








koMMenTarer
Postat av: Monica

Ja, jag känner igen det där. Det tar längre och längre tid att gå igenom favoriterna! De blir ju bara fler och fler!



/Monica

2008-10-09 @ 00:19:03
URL: http://www.jordochdjur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0