gronstacity -

Det har snöat!!

PUBLICERAT ♥2008-10-29 @ 19:45:39
När vi for ner på byn så började det att snöa!! Men på vägen hem så hade det slutat. Glömde ju bort att ringa om vinterdäck idag så jag MÅSTE komma ihåg att göra det imorgonbitti. Så när jag får på vinterdäcken så blir det väl ingen mer snö... Jag tycker att det alltid är såå himla gruvsamt innan snön har kommit, men när den väl har kommit så tycker jag att det faktiskt är mysigt med snö!

Jo jag glömde ju att tala om att jag har fått en kameraväska av mammis (en tidig julklapp) =0) BRA för nu slipper jag bära kameran i en CoopNära plastpåse



Nu blir det kvällspromis med Lillgubben för klockan 21 ska jag se på Oskyldigt dömd på 4:an & kl 22 ska jag se på Insider på 3:an.


& hej på ett tag!!

koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0