gronstacity -

Fredag & ÄNTLIGEN lov för barnen!!

PUBLICERAT ♥2008-10-24 @ 15:08:11
Men även för mig Jag slipper höra väckarklockan på morgonen, försöka få upp trötta barn, kolla så dom får något i magen, borstar gaddarna, ha med sig allt i ryggan osv... SKÖNT med lov!! Vi har inte planerat att göra något speciellt på lovet. Det enda är väl att vi ska till stan imorgon & byta en grej som vi köpte sist när vi var till stan + att vi ska handla på Willys!! Det är ju inte såå himla kul att handla mat men det är kul med en full kyl & frys

Idag blir det middag nere hos mammis, mums fillibabba!! Jag tror att det blir pizza för mig LÄTTSAMT när man slipper laga mat själv!!

Jag missade ju Oskyldigt dömd i onsdags så nu MÅSTE jag komma ihåg att kolla på reprisen på söndagkväll. Brukar du titta på det?

Nää nu har jag inte tid att sitta här!! Jag har MASSOR som jag borde göra, bl.a städa bilen!! Jag fattar inte hur det kan bli såå mycket grejjer i bilen?? Man skulle ju kunna tro att vi bor i bilen, TYP...
& Hej på ett tag!!






koMMenTarer
Postat av: Bodil

Jag har sett alla avsnitt hittills och tycker att det är kanon bra!! Kram

2008-10-24 @ 19:51:09
URL: http://trollmammas.blogg.se/
Postat av: Lillsyrran

Heei på dejj din Lilla stora syster=)

älskar dejj ända upp till himlen o den tar aldrig slut och mycke mycke mera..pusspuss//din maddlit=)

2008-10-27 @ 21:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0