gronstacity -

Go'kväll!!

PUBLICERAT ♥2008-10-26 @ 23:23:49
Måste ju få skryta igen då =0) Jaa, jag vet att det är mycket skryt nu men jag blir ju såå mallig över min Lillgubbe!! På kursen körde vi ute 2 svängar & Lillgubben flamsade ju runt som vanligt, först... men mitt i flamset så snokade han upp burken med svamp i, snacka om att jag blir stolt!!

Nu har jag nyss surrat i telefon med mammis, kan du gissa hur länge?? Nää, jag tänkte väl det, vi surrade i 3 timmar & 40 minuter!! Liite ont i örat bara... ;0P

Nu sitter jag & väntar på att Oskyldigt dömd ska börja, jag missade ju det i onsdags så nu måste jag kolla på reprisen & det börjar kl 00.00. Kanonbra serie!!

NU: Snoka runt på nätet innan det börjar på teven
SEN:


koMMenTarer
Postat av: LottaS

Va?`En bok om golden som jag inte läst. Måste genast åtgärdas. Tack för tipset!

2008-10-27 @ 12:36:28
URL: http://metrobloggen.se/golden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0