gronstacity -

Go'morron!!

PUBLICERAT ♥2008-10-09 @ 08:40:39
Nu har jag nyss blivit klar med hemlagade senapen som mammis ska ha på sin Restaurang,
det känns verkligen skönt att den äntligen är fixad

Har ringt på arbetsförmedlingen men har inte fått något svar där än... Jag tycker inte om när det strular till sig!!

Igår fick jag ett brev av Svenska Spel för att jag hade mejlat dit & tyckt till om deras nya look. Som tack för det fick jag en trisslott men som det tyvärr inte var någon vinst på, men spännande & kul var det att skrapa för man kan ju aldrig veta om man vinner eller inte...
Plötsligt händer det


Idag händer det inte nåt speciellt här inte, förutom det vanliga, som tvätt, disk, plocka ihop & dra en svängom med snabeldraken =0)
Men först fortsätta att ringa till arbetsförmedlingen så man får det ur världen & efter det en bloggrunda, som blir allt större & större...


& på ett tag!!



koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0