gronstacity -

Grattis!!

PUBLICERAT ♥2008-10-29 @ 08:00:34
Till den Coolaste tjejen på byn, som har namsdag idag <3 Älskar dig!!
Tänk vilken koll jag har ibland... Blir impad av mig själv ju!!

Igårkväll när jag gick ut för att ta kvällspromis med Lillgubben så när jag kom till postlådorna så ser jag något som rör sig innanför grindarna på Vattenfall, men jag tänkte att det kanske bara såg ut så... Men när vi kommer närmare så börjar Lillgubben att snoka som bara den. Han snokar runt & drar hit & dit, bråttom som bara den uppför trappan & fortsatte att snoka & ner igen med FULL FART!! Jaa, han var alldeles tokig, så jag fick ju bekräftat att det var något djur som hade gått där & vad jag tror, så var det nog en grävling. Jag blir såå fascinerad över vilken grym snok dom har, hundarna, helt sanslöst hur dom kan känna lukten på det viset!! Det är såå himla roligt att se när han far fram på det viset, men ännu roligare när det är snö, så att man kan se spåren efter djuret, för då vet man ju iallafall vad det är för djur han spårar!! När vi kom in efter promisen så var Lillgubben HELtrött så det tog inte lång stund innan han la sig & somnade. Han sover ÄN, den lilla sömntutan =0)


Puss & hej på ett tag!!

koMMenTarer
Postat av: Sofie

Jag har lagt till dig på min länk lista :)

2008-10-29 @ 08:25:53
URL: http://sgradin.blogg.se/
Postat av: LottaS

Det är total avslappning det. Av alla aktiviteter med hundarna så är nog spår det roligaste. Även om det tar en stund att lägga spåret så är det värt det när man ser dom gå rakt på det.

2008-10-29 @ 08:31:27
URL: http://metrobloggen.se/golden
Postat av: Catta

Vad fin din sida har blivit! Kanon! Upptäckte ju även att jag missat att länka till dig efter att jag bytte blogg, ska göra det sen.

2008-10-29 @ 16:10:39
URL: http://cattasbubbla.wordpress.com/
Postat av: Nillah

Svar till Catta: Tack!! Men jag är inte helt nöjd med designen ÄN... Men den här får duga tills vidare, tills jag får nästa ryck att hålla på att grejja =0) Det är ju lite jobbigt också när man inte kan det utantill utan måste läsa, göra, läsa igen & göra...

Kanonbra att Designa din blogg finns. Han förklarar på ett BRA & ENKELT sätt så att t.o.m JAG fattar =0)

2008-10-29 @ 16:59:09
URL: http://gronstacity.blogg.se/
Postat av: Coolaste tjejen på byn

Tack Nillah älskar dig jag också så in i vassen asså.KRAM

2008-10-29 @ 18:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0