gronstacity -

Jag får spunk!!

PUBLICERAT ♥2008-10-10 @ 01:14:41
Jag kan inte begripa varför jag inte får mejl från Bloggkoll eller när jag får kommentarer i min blogg...
Jag tycker inte om när det inte funkar som det ska, speciellt när jag inte har varit & fingrat på några inställningar någonstans!
Men det är väl så det är med datavärlden, bara att gilla läget antar jag!

Nu är det sent igen... Jag skulle VERKLIGEN trivas med att ha ett nattjobb Jag vet inte hur det har blivit riktigt, förr var jag alltid en morgonmänniska men dom senaste 2 åren har jag blivit en kvälls-nattmänniska Kanske har det med åldern att göra Men hur vore det om jag skulle ta & lägga mig istället & iallafall försöka sova, istället för att sitta här & skriva en massa trams

Imorgon ska jag till tandläkaren & dit har jag inte varit på 3 år, skönt att man inte behöver ränna där stup i kvarten!!

En historia bara...
En man & en kvinna hade varit gifta i 30 år. De bestämde sig för att återuppleva sin bröllopsresa & åkte till Florida där de hyrde en lägenhet. På morgonen vid frukostbordet efter en het natt tittade kvinnan ömt på sin make med lidelse & sa: "Vet du, det bränner lika mycket i bröstvårtorna på mig när jag ser dig nu som för 30 år sedan!" "Inte så konstigt", svarade maken. "Den ena hänger ju i teet & den andra ligger ju i gröten!" 


koMMenTarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0